☺︎︎☺︎︎☺︎︎ (Koike Minami 24th December 2018 blog) !

みなさんこんばんは // Good evening, everyone


今日も1日お疲れ様です。// Cheers for the good work today.


12月22日で米谷奈々未が // In 22nd December, Yonetani Nanami
欅坂46を卒業しました。// graduates from Keyakizaka46


よねとの写真を見返していて // Looking back to my pictures with her
この頃にもう一度戻れないかな、と // For many times over,
何度も何度も思いました。// i thought if it is possible to return to those time.


その度にこの気持ちを // And each time,
ずっと引きずっていてはダメだと // i told my self many times over,
何度も何度も自分に言い聞かせていました。// that i shouldn't drag this feeling around.


でも結局寂しくて。// But in the end, i do feel lonely.


気付いたら何度もよねに「ダメ」と言っていました。// When i realize, i have told Yone "You can't!" so many times.


よねはその度に「ダメなの?」と、// And every time, Yone would say "I can't?"
何となく意味を悟ってくれたのか困った表情で答えてくれていました。// with a troubled expression in her face, as if she somehow realized what it means.


何度も困らせちゃって本当にごめんね。// I'm really sorry that i have troubled you so many times.


自分の事よりもメンバーの事を考えてくれていて、本当に優しすぎるくらい優しくて。// She thought about the members more than herself, she is so kind that it's too kind.


そんなよねの人柄が大好きです☺︎︎ // I love Yone who is like that.


これからは別々の道を歩むけれど、// From now on we will walk on different paths,
お互いにそれぞれの道でがんばろうね! // but let's both do our best in our own paths!








よねに出会えて本当に良かった☺︎︎ // I'm really glad to have meet Yone.


またご飯食べに行こうね! // Let's go out for a meal again!


みい。// Mii COME ON!!