Sakaguchi Tamami Blog Translation – Kyun! !

阪口 坂道 のぼり坂!
Sakaguchi climbing the hill!
たまにはたまみと登ってね。
Try climbing with Tamami sometime.

おはようございます!
Good morning!
tamami 1

3期生阪口珠美です
It’s Sakaguchi Tamami of the 3rd Generation
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
日向坂さんデビューカウントライブ
2日目にでんちゃんと
行かせていただきました!
(´-`).。oO(♡(´-`).。oO(♡
I had the pleasure of going with Denchan to
the second day of the
Hinatazaka Debut Countdown Live
(´-`).。oO(♡(´-`).。oO(♡

2回目の日向坂さんのライブ、
楽しくて心がハッピーオーラで
いっぱいになりました。
でんちゃんと終わってからずっと
「キュン」歌ってまねして踊っています
‪⸜( •⌄• )⸝‬
あそこ最高に感動したよね!とか
あの曲すき!とか語っちゃったりしました
いつも応援してくれる方もこうやって
語ってるのかな〜♪
It was my second time going to a Hinatazaka live
It was fun and my heart was filled
with a Happy Aura.
After it was over I was constantly
singing and dancing “Kyun” with Denchan
‪⸜( •⌄• )⸝‬
We talked about how touched we were
and what songs we liked
I wonder if those that always support us
Talk like this also 〜♪

刺激を受けました。
素敵な魅力がいっぱいの日向坂さん。
観ている人を幸せな気持ちにできる
存在に珠美もなりたいなと強く思いました
I received motivation.
Hinatazaka-san has a wonderful charm about them.
I strongly felt that I too want to become a presence
That makes people happy.

素敵なステージをありがとうございました!
Thank you for the wonderful concert!

tamami 2

小顔で細くて可愛い笑顔の
好花ちゃんんんん(˶ ̇ ̵ ̇˶ )
ザンビで共演して好きが増しました!
ライブでも最高にキラキラ輝いていました
ᐠ( ᐛ )ᐟᐠ( ᐖ )ᐟ
焼肉、オダナナさんと3人で行きたいです♡
The tiny-faced, slender and cute smile of
Konoka-channnnnn (˶ ̇ ̵ ̇˶ )
My love for her has increased after appearing with her in “Zanbi” [stage play]
During the live she shined brightly
ᐠ( ᐛ )ᐟᐠ( ᐖ )ᐟ
Together with ODA NANA, I’d like for us three to out for yakiniku

tamami 3

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

先日はらじらー
に出演させていただきました。
聴いてくださった皆さん
ありがとうございましたᐠ( ᐛ )ᐟᐠ( ᐖ )ᐟ
I had the pleasure of appearing
yesterday on Radirer [TN: Radio show]
Thank you everyone
for listening

生放送でいつも始まる前は
緊張緊張なのですが(๐•̆ ·̭ •̆๐)
オリラジさんと星野さんと
一緒に楽しいコーナーが出来て
始まるとたくさん笑って
あっという間に終わってしまいます。
( っ¨̮ )っ
Before a live broadcast
I’m always super nervous. (๐•̆ ·̭ •̆๐)
Together with Oriental Radio-san and Hoshino-san
We did fun segments
When it started we laughed a lot
And before I knew it, it was over
( っ¨̮ )っ

まさに
どき!わく!ぞわわ!
でした(⑉・ ・⑉)
It surely
was a heartpounding
time

*~*~*~*~*~*~*~*~*
3月10日(日)
「帰り道は遠回りしたくなる」
全国握手会です!
ペアはどなたでしょうか??
いつもドキドキです!
March 10th
Kaerimichi ha Toomawari Shitaku Naru
Nation-wide handshake event
Who will I be paired with??

先輩がいいな〜(´-`).。oO(♡
先輩の握手を横でみているだけで
自分もキュンキュンします。
珠美も皆さんにキュンキュンして
もらえる握手はいつになったら
できるのだろうか、、、
A senior would be good.
Just by seeing a senior’s handshake from the side
My heart flutters.
I wonder if Tamami
will also be able to make
everyone’s heart flutter…

幕張メッセでお待ちしてます。
I’ll be waiting at Makuhari Messe.

4月17日(水)発売4thアルバム
個別握手会も
会いに来て下さると嬉しいです。
I would be happy if you also came to see me at
the handshake event for the 4th album
which releases April 17

4月28日 インテックス大阪
5月1日 幕張メッセ
5月11日 ポートメッセなごや
April 28th at Intex Osaka
May 1 at Makuhari Messe
May 11 at Nagoya International Exhibition Hall

是非是非是非お待ちしております
Please by all means wait for me

(´•ᴗ•⸝⸝ก )

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

読んでくれてありがとうございました
Thanks for reading
たまみより
From, Tamami

tamami 4

COME ON!!