Sasaki Mirei – “Chocolate Exchange” !

こんばんは⸜(๑⃙⃘’ᗜ’๑⃙⃘)⸝
Good evening⸜(๑⃙⃘’ᗜ’๑⃙⃘)⸝

佐々木のみーぱんです!!
It’s Sasaki Miipan!

佐々木 美玲 - 0

この前バレンタインにみんなでチョコレート交換をしました(*^^*)♪
Just earlier everyone exchanged chocolate on Valentine’s Day (*^^*)♪

手作りだったりチョコだったり、チョコセットを包んでくれたり😌
I got things like hand made chocolates and wrapped chocolate sets

もーね、高校生に戻った気分でしたσ(´∀ `●)
Ah, I really felt like I was back in high school. σ(´∀ `●)

みーぱんはね、今回は安定のクッキーとパウンドケーキを作りました🥰
Miipan, this time, made cookies and pound cake. 🥰

佐々木 美玲 - 1

この量から
From this amount

佐々木 美玲 - 2

ここまで増やしました(笑)
It increased to this (lol)

佐々木 美玲 - 3

これはおひなが作ってくれたバームクーヘン。
This is Hina’s handmade Baumkuchen [German split cake].
すごいよね!!
Amazing, right!!

佐々木 美玲 - 4

佐々木 美玲 - 5

これはくみのパウンドケーキ😌
This is Kumi’s pound cake😌

他にも沢山もらって全部が美味しかったよーー‪⸜(*ˊᵕˋ*)⸝‬
In addition, I received many sweets and they were all deliciousーー‪⸜(*ˊᵕˋ*)⸝‬
幸せな一日でした。
It was a very happy day.

🍞佐々木美玲🍞
🍞Sasaki Mirei🍞

COME ON!!