Nagasawa Nanako Blog Translation – “Green” !

おはよう☀
Good morning☀

りさとザンビを見に行ってきました!
I went with Risa to see Zombie!

見たのは、グリーンです!
The one I saw was the Green Team!

ぺーちゃん🐈
Pe-chan🐈

めちゃくちゃ感動しました。
I was very moved.

いつものぺーちゃんに見えなくて、
別人のようでした( °_° )
I couldn’t see the usual Pe-chan,
She was like a different person.

とくに最後のシーンで、泣けました😭
I cried during the final scene😭

いい話だったなあ。
It was a good story.

怖い話だと思って緊張して行ったのですが
感動するシーンもあって、
見に行けて本当によかったです!!
I had thought it was a scary story and I was nervous in a few parts but
There are also touching scenes,
So I was very glad I went to see it

本当にお疲れ様〜
Thank you for your hard work~

近いうちに、
ぺーちゃんと焼肉と富士山に行く約束が
叶えばいいなあ。(*^^*)
Before long,
It would be nice if I could carry out
my promise with Pe-chan to see Mt. Fuji and eat yakiniku

りさ
Risa
mobrbRxyH.jpg - 0

mobRjmxNa.jpg - 1
最近よく話す。
Recently we’ve been talking a lot

ザンビ2人で見に行けてよかった!
I’m glad we went to see Zombie together!

読んでくれてありがとうございました。
Thanks for reading.

⊿長沢菜々香
⊿Nagasawa Nanako

COME ON!!